Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İstanbul

Valilikler

T.C. AVCILAR KAYMAKAMLIĞI
T.C. AVCILAR KAYMAKAMLIĞI
T.C. AVCILAR KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • AVCILAR
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
15
Aralık2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • AVCILAR
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü Kamu Standartları

AVCILAR KAYMAKAMLIĞI İLÇE GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
 
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
HİZMETİN TAMAMLANMA
SÜRESİ
1
Bimer
 
15 gün
2
Gelir Durumu Tespiti
1- Sosyal Güvenlik Kurumundan alınan matbu form
2- Tapu Müdürlüğünden alınan yazı
 
Not: Hizmet ile ilgili başvurudan sonra yerinde inceleme gerekmesi durumunda,tespit edilen eksikliklerin başvuru sahibi tarafından tamamlanması için geçen süreler hariç tutulacaktır.
30 DAKİKA
3
Gelir Durumu Tespiti
(Engelliler için evde bakım)
1- Başvuru dilekçesi
2- Tapu Müdürlüğünden alınan yazı
 
Not: Hizmet ile ilgili başvurudan sonra yerinde inceleme gerekmesi durumunda,tespit edilen eksikliklerin başvuru sahibi tarafından tamamlanması için geçen süreler hariç tutulacaktır.
30 DAKİKA
4
http://212.174.130.210/newtapdk/Images/Logo_100_54.gif
SATIŞ BELGESİ
Süre Uzatımı
 İçin
Satıcılardan İstenecek Belgeler
 
 
PERAKENDE SATICILAR İÇİN
1-Dilekçe (Belge sahibi/Şirket Yetkilisi/Noter huzurunda yetki verilen vekâlet sahibi)
2-Tapdk Satış Belgesi Aslı
3-Ziraat Bankasına Tapdk Kurum Sicil Noya süre uzatım ücreti olarak yatırılan dekont fotokopisi
 
1 - 5 gün
AÇIK ALKOLLÜ İÇKİ SATICILARI İÇİN
1-Dilekçe (Belge sahibi/Şirket Yetkilisi/Noter huzurunda yetki verilen vekâlet sahibi)
2-Tapdk Satış Belgesi Aslı
3-Ziraat Bankasına Tapdk Kurum Sicil Noya süre uzatım ücreti olarak yatırılan dekont fotokopisi
4-İşyeri Açma ve Çalıştırma Ruhsatı Aslı ve Fotokopisi veya Turizm İşletme Belgesi aslı ve fotokopisi.
 
1 - 5 gün
TOPTAN SATICILAR İÇİN
1-Dilekçe (Belge sahibi/Şirket Yetkilisi/Noter huzurunda yetki verilen vekalet sahibi)
2-Tapdk Satış Belgesi Aslı
3-Ziraat Bankasına Tapdk Kurum Sicil Noya süre uzatım ücreti olarak yatırılan dekont fotokopisi
4-İşyeri Açma ve Çalıştırma Ruhsatı Aslı ve Fotokopisi veya son Ticaret Sicil gazetesi
 
1 - 5 gün
 
Yeni TAPDK Ruhsatı
 Almak İçin İstenen Evraklar
 
Satış belgesi başvurusunda bulunmak isteyen kişiler Kurumun internet sitesinde yer alan
Başvuru formunu elektronik ortamda doldurduktan sonra formu çıktı olarak almakta ve gerekli
Başvuru evrakını ekledikten sonra Avcılar Hükümet Konağı 4. katında faaliyet gösteren yetkili birime
(Gıda Tarım ve Hayvancılık İlçe Müdürlüğüne) teslim ederek şahsen başvuru yapmaları gerekmektedir.
 
http://212.174.130.210/newtapdk/
 
 
GERÇEK KISI BASVURUSU *

Gerçek kişiler bu seçenek aracılığı ile TÜTÜN MAMULÜ PERAKENDE SATIŞ BELGESİ, ALKOLLÜ İÇKİ PERAKENDE SATIŞ BELGESİ, ETİL ALKOL PERAKENDE SATIŞ BELGESİ, AÇIK ALKOLLÜ İÇKİ SATIŞ BELGESİ veya NARGİLELİK TÜTÜN MAMULÜ SUNUM UYGUNLUK BELGESİ başvurusunda bulunabilmektedirler.
Bakkal, market, büfe gibi noktalarda ürünlerin birim ambalajını bozmaksızın son tüketiciye yönelik olarak tütün mamulü ve/veya alkollü içki satışı yapmak isteyenler satışını yapacakları ürün grubuna göre TÜTÜN MAMULÜ PERAKENDE SATIŞ BELGESİ, ALKOLLÜ İÇKİ PERAKENDE SATIŞ BELGESİ, anılan noktalarda genel kullanım amaçlı etil alkol ile evsel kullanım amaçlı etil alkolün satışını yapabilmek için ise ETİL ALKOL PERAKENDE SATIŞ BELGESİ almak zorundadırlar.
Nargilelik tütün mamulü içimi yapılan işyerine ait alan/alanlar için NARGİLELİK TÜTÜN MAMULÜ SUNUM UYGUNLUK BELGESİ alınması zorunludur. (Söz konusu belgeye ilişkin düzenlemeler Nargilelik Tütün Mamulü İçilen İşyerine Ait Alan/Alanlara Sunum Uygunluk Belgesi Verilmesi İle Bu Yerlerin İşletilmesinde Uyulması Gerekli Hususlar Hakkında Tebliğde yer almaktadır.)

Diğer taraftan içkili lokanta, bar, birahane gibi noktalarda açık olarak (birim ambalajın bozulması suretiyle kadehle yada şişeyle/kutuyla) alkollü içki satışı yapmak isteyenlerin AÇIK ALKOLLÜ İÇKİ SATIŞ BELGESİ almaları gerekmektedir. 


TOPTAN SATIŞ BELGESİ TALEP EDEN KİŞİLERİN TİCARET SİCİLİNE KAYITLI OLMA ZORUNLULUĞU SÖZ KONUSU OLDUĞUNDAN, BU BELGEYİ TALEP EDEN KİŞİLERİN TİCARİ NİTELİKLİ TÜZEL KİŞİLİK (ŞİRKET) BAŞVURUSU SEÇENEĞİNDEN BAŞVURU YAPMASI GEREKMEKTEDİR.
A) PERAKENDE SATIŞ BELGESİ BAŞVURUSU 

Tütün mamulü perakende satış belgesi, alkollü içki perakende satış belgesi veya etil alkol perakende satış belgesi başvurusu esnasında tarafınızdan aşağıdaki belgelere ait bazı bilgiler istenecektir. Lütfen tüm belgelerinizi temin ettikten sonra başvuru bilgilerinizi girmeye başlayınız.
1- Başvuru formu: Kurumun internet sitesinde (elektronik ortamda) doldurulacak ve çıktı alınacaktır. 
2- T.C. Kimlik numarası yer alan nüfus cüzdanı fotokopisi: Başvuru sahibi gerçek kişiye ait olmalıdır. 
3- İşyeri açma ve çalışma ruhsatı örneği: İşyeri açma ve çalışma ruhsatında ana faaliyet konusu bakkal, market, süpermarket, hipermarket, kuruyemişçi, büfe yada müstakil tütün mamulü ve/veya alkollü içki satışı olan ruhsatlara istinaden tütün mamulü perakende satış belgesi veya alkollü içki perakende satış belgesi başvurusunda bulunulabilmektedir. İşyeri açma ve çalışma ruhsatı başvuru sahibi adına düzenlenmiş olmalıdır. 
4- Vergi mükellefiyet kaydına ilişkin yazılı beyan, (Başvuru formu içeriğinde beyan edilmektedir.)
5- Perakende alkollü içki satışı yapmak isteyenler için, mesafe şartına uygunluk yazısı.
6- Belge bedelinin ödendiğine ilişkin banka dekontu :
 Kurum hesabına yatırılması gereken belge bedeli başvuru formunda gösterilecektir. Belge bedeli ödemesi havale vs. isimler altında herhangi bir ücret ödemeksizin Ziraat Bankası şubelerinden TAPDK Kurumsal Tahsilat hesabına T.C. kimlik numarası beyan edilerek yatırılacaktır. Havale veya EFT ile yapılan ödemeler kabul edilmeyecektir.
* Belediye teşkilatı olmayan yerde ambalajında (kapalı) alkollü içki satışı yapacakların mülki amir tarafından düzenlenmiş uygun görüş yazısını haiz olmaları zorunludur. 
* Başvurularda ibrazı gerekli evrakın suretleri (fotokopileri) ancak ilgili görevli tarafından asıl suretin görülmesi ve aslına uygunluğunun kontrolünün ardından isim ve unvan yazılarak tasdik edilmesi halinde kabul edilir. Aksi halde belgenin aslı veya noter onaylı sureti başvuru formuna eklenmek zorundadır. 
* Başvuru formunun her sayfası ayrı ayrı imza altına alınmalıdır. 
1 - 5 gün
 
 
B) AÇIK ALKOLLÜ İÇKİ SATIŞ BELGESİ BAŞVURUSU 

Açık alkollü içki satış belgesi başvurusu esnasında tarafınızdan aşağıdaki belgelere ait bazı bilgiler istenecektir. Lütfen tüm belgelerinizi temin ettikten sonra başvuru bilgilerinizi girmeye başlayınız. 


1- Başvuru formu: Kurumun internet sitesinde (elektronik ortamda) doldurulacak ve çıktı alınacaktır. 
2- TC Kimlik numarası yer alan nüfus cüzdanı fotokopisi: Başvuru sahibi gerçek kişiye ait olmalıdır. 
3- İşyeri açma ve çalışma ruhsatı veya açık alkollü içki satışına izin veren diğer resmi evrak örneği: Faaliyet konusu (içkili lokanta, bar, birahane gibi) açık alkollü içki satışına izin veren işyeri açma ve çalışma ruhsatına veya mevzuatı gereğince yetkili makamlardan alınmış açık alkollü içki satışına ilişkin ruhsata veya izin belgesine sahip olanlar açık alkollü içki satış belgesi başvurusunda bulunabilmektedirler. Anılan izin ön izin belgeleri başvuru sahibi adına düzenlenmiş olmalıdır.
4- Vergi mükellefiyet kaydına ilişkin yazılı beyan, (Başvuru formu içeriğinde beyan edilmektedir.)
5- Mesafe uygunluk yazısı. (Açık alkollü içki satışı yapmak üzere ruhsatlandırılmış olan işyerleri için, ruhsat düzenleme tarihini müteakip otuz gün içinde açık alkollü içki satış belgesi başvurusunda bulunulması durumunda, mesafe şartına uygunluk yazısı aranmaz. Ayrıca, Turizm Belgeli işyerleri mesafe şartına tabi değildir.)

6- Belge bedelinin ödendiğine ilişkin banka dekontu: Kurum hesabına yatırılması gereken belge bedeli başvuru formunda gösterilecektir. Belge bedeli ödemesi havale vs. isimler altında herhangi bir ücret ödemeksizin Ziraat Bankası şubelerinden TAPDK Kurumsal Tahsilat hesabına T.C. kimlik numarası beyan edilerek yatırılacaktır. Havale veya EFT ile yapılan ödemeler kabul edilmeyecektir. 

* Başvurularda ibrazı gerekli evrakın suretleri (fotokopileri) ancak ilgili görevli tarafından asıl suretin görülmesi ve aslına uygunluğunun kontrolünün ardından isim ve unvan yazılarak tasdik edilmesi halinde kabul edilir. Aksi halde belgenin aslı veya noter onaylı sureti başvuru formuna eklenmek zorundadır. 
* Başvuru formunun her sayfası ayrı ayrı imza altına alınmalıdır.
1 - 5 gün
 
 
TÜZEL KISILIK (SIRKET) BASVURUSU *

Ticaret siciline kayıtlı olan kişiler bu seçenek aracılığı ile TÜTÜN MAMULÜ PERAKENDE SATIŞ BELGESİ, ALKOLLÜ İÇKİ PERAKENDE SATIŞ BELGESİ, ETİL ALKOL PERAKENDE SATIŞ BELGESİ, AÇIK ALKOLLÜ İÇKİ SATIŞ BELGESİ veya NARGİLELİK TÜTÜN MAMULÜ SUNUM UYGUNLUK BELGESİ başvurusunda bulunabilmektedirler.
Bakkal, market, büfe gibi noktalarda ürünlerin birim ambalajını bozmaksızın son tüketiciye yönelik olarak tütün mamulü ve/veya alkollü içki satışı yapmak isteyenlerin satışını yapacakları ürün grubuna göre TÜTÜN MAMULÜ PERAKENDE SATIŞ BELGESİ VEYA ALKOLLÜ İÇKİ PERAKENDE SATIŞ BELGESİ,
Yukarıda sayılan noktalarda genel kullanım amaçlı etil alkol ve evsel kullanım amaçlı etil alkol satışı yapmak isteyenlerin satışını yapacakları ETİL ALKOL PERAKENDE SATIŞ BELGESİ,
Nargilelik tütün mamulü içimi yapılan işyerine ait alan/alanlar için NARGİLELİK TÜTÜN MAMULÜ SUNUM UYGUNLUK BELGESİ alınması zorunludur. (Söz konusu belgeye ilişkin düzenlemeler Nargilelik Tütün Mamulü İçilen İşyerine Ait Alan/Alanlara Sunum Uygunluk Belgesi Verilmesi İle Bu Yerlerin İşletilmesinde Uyulması Gerekli Hususlar Hakkında Tebliğde yer almaktadır.)
İçkili lokanta, bar, birahane gibi noktalarda açık olarak (birim ambalajın bozulması suretiyle kadehle yada şişeyle/kutuyla) alkollü içki satışı yapmak isteyenlerin AÇIK ALKOLLÜ İÇKİ SATIŞ BELGESİ,
Tütün mamulleri ve/veya alkollü içkilerin, yeniden ticarete konu edilmek üzere, Kurumdan belge almış satıcılara yönelik satışını yapmak isteyenlerin ise TÜTÜN MAMULÜ TOPTAN SATIŞ BELGESİ VEYA ALKOLLÜ İÇKİ TOPTAN SATIŞ BELGESİ,
Etil alkol ve metanolün ilgili mevzuatında izin verilen noktalara yönelik toptan satışını yapmak isteyenlerin, satışını yapacakları ürün grubuna göre ETİL ALKOL VE/VEYA METANOL TOPTAN SATIŞ BELGESİ,
Sahibi olmaları gerekmektedir.
 
A) PERAKENDE SATIŞ BELGESİ BAŞVURUSU 
Tütün mamulü perakende satış belgesi, alkollü içki perakende satış belgesi ile etil alkol perakende satış belgesi başvurusu esnasında tarafınızdan aşağıdaki belgelere ait bazı bilgiler istenecektir. Lütfen tüm belgelerinizi temin ettikten sonra başvuru bilgilerinizi girmeye başlayınız.
1- Başvuru formu: Kurumun internet sitesinde (elektronik ortamda) doldurulacak ve çıktı alınacaktır. 
2- T.C. Kimlik numarası yer alan nüfus cüzdanı fotokopisi : Tüzel kişiliği temsil yetkisini haiz olup, tüzel kişilik adına belge başvurusunda bulunan gerçek kişiye ait olmalıdır. 
3- İşyeri açma ve çalışma ruhsatı örneği : İşyeri açma ve çalışma ruhsatında ana faaliyet konusu bakkal, market, süpermarket, hipermarket, kuruyemişçi, büfe yada müstakil tütün mamulü ve/veya alkollü içki satışı olan ruhsatlara istinaden tütün mamulü perakende satış belgesi veya alkollü içki perakende satış belgesi başvurusunda bulunulabilmektedir. İşyeri açma ve çalışma ruhsatı başvuru sahibi tüzel kişi adına düzenlenmiş olmalıdır. 
4- Vergi mükellefiyet kaydına ilişkin yazılı beyan (Başvuru formu içeriğinde beyan edilmektedir.)
5- Perakende alkollü içki satışı yapmak isteyenler için, mesafe şartına uygunluk yazısı.
6- Belge bedelinin ödendiğine ilişkin banka dekontu : Kurum hesabına yatırılması gereken belge bedeli başvuru formunda gösterilecektir. Belge bedeli ödemesi havale vs. isimler altında herhangi bir ücret ödemeksizin Ziraat Bankası şubelerinden TAPDK Kurumsal Tahsilat hesabına vergi numarası beyan edilerek yatırılacaktır. Havale veya EFT ile yapılan ödemeler kabul edilmeyecektir.
* Belediye teşkilatı olmayan yerde ambalajında (kapalı) alkollü içki satışı yapacakların mülki amir tarafından düzenlenmiş uygun görüş yazısını haiz olmaları zorunludur. 
* Başvurularda ibrazı gerekli evrakın suretleri (fotokopileri) ancak ilgili görevli tarafından asıl suretin görülmesi ve aslına uygunluğunun kontrolünün ardından isim ve unvan yazılarak tasdik edilmesi halinde kabul edilir. Aksi halde belgenin aslı veya noter onaylı sureti başvuru formuna eklenmek zorundadır. 

* Başvuru formunun her sayfası ayrı ayrı imza altına alınmalıdır. 
 
 
1 - 5 gün
 
 
B) AÇIK ALKOLLÜ İÇKİ SATIŞ BELGESİ BAŞVURUSU 

Açık alkollü içki satış belgesi başvurusu esnasında tarafınızdan aşağıdaki belgelere ait bazı bilgiler istenecektir. Lütfen tüm belgelerinizi temin ettikten sonra başvuru bilgilerinizi girmeye başlayınız. 

1- Başvuru formu : Kurumun internet sitesinde (elektronik ortamda) doldurulacak ve çıktı alınacaktır. 
2- T.C. Kimlik numarası yer alan nüfus cüzdanı fotokopisi: Tüzel kişiliği temsil yetkisini haiz olup, tüzel kişilik adına belge başvurusunda bulunan gerçek kişiye ait olmalıdır. 
3- İşyeri açma ve çalışma ruhsatı veya açık alkollü içki satışına izin veren diğer resmi evrak örneği : Faaliyet konusu (içkili lokanta, bar, birahane gibi) açık alkollü içki satışına izin veren işyeri açma ve çalışma ruhsatına veya mevzuatı gereğince yetkili makamlardan alınmış açık alkollü içki satışına ilişkin ruhsata veya izin belgesine sahip olanlar açık alkollü içki satış belgesi başvurusunda bulunabilmektedirler. Anılan izin ön izin belgeleri başvuru sahibi tüzel kişi adına düzenlenmiş olmalıdır. 
4- Vergi mükellefiyet kaydına ilişkin yazılı beyan (Başvuru formu içeriğinde beyan edilmektedir.) 
5- Mesafe uygunluk yazısı. (Açık alkollü içki satışı yapmak üzere ruhsatlandırılmış olan işyerleri için, ruhsat düzenleme tarihini müteakip otuz gün içinde açık alkollü içki satış belgesi başvurusunda bulunulması durumunda, mesafe şartına uygunluk yazısı aranmaz. Ayrıca, Turizm Belgeli işyerleri mesafe şartına tabi değildir.) 
6- Belge bedelinin ödendiğine ilişkin banka dekontu: Kurum hesabına yatırılması gereken belge bedeli başvuru formunda gösterilecektir. Belge bedeli ödemesi havale vs. isimler altında herhangi bir ücret ödemeksizin Ziraat Bankası şubelerinden TAPDK Kurumsal Tahsilat hesabına vergi numarası beyan edilerek yatırılacaktır. Havale veya EFT ile yapılan ödemeler kabul edilmeyecektir. 
* Başvurularda ibrazı gerekli evrakın suretleri (fotokopileri) ancak ilgili görevli tarafından asıl suretin görülmesi ve aslına uygunluğunun kontrolünün ardından isim ve unvan yazılarak tasdik edilmesi halinde kabul edilir. Aksi halde belgenin aslı veya noter onaylı sureti başvuru formuna eklenmek zorundadır. 
* Başvuru formunun her sayfası ayrı ayrı imza altına alınmalıdır. 
1 - 5 gün
 
 
C) TOPTAN SATIŞ BELGESİ BAŞVURUSU 
1- Başvuru formu : Kurumun internet sitesinde (elektronik ortamda) doldurulacak ve çıktı alınacaktır. 
2- T.C. Kimlik numarası yer alan nüfus cüzdanı fotokopisi : Tüzel kişiliği temsil yetkisini haiz olup, tüzel kişilik adına belge başvurusunda bulunan gerçek kişiye ait olmalıdır. 
3- Satış belgesi düzenlenmesi talep edilen yere ilişkin işyeri açma ve çalışma ruhsatı veya şube tescili. 
4- Vergi mükellefiyet kaydına ilişkin yazılı beyan (Başvuru formu içeriğinde beyan edilmektedir.)
5- Türkiye Ticaret Sicili Gazetesinde yayımlanmış ana sözleşme, sözleşme değişikliği ve yetkili kişilere ilişkin imza sirküleri 
6- Toptan satışı yapılması istenilen ürünlerin, üreticisinden veya ithalatçısından (ya da etil alkol ve/veya metanol toptan satış belgesi için işlemecisinden) alınmış yetki belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (Toptan satış belgesi talep eden üretici, ithalatçı veya işlemecilerin toptan satış belgesi başvurularında Kurum mevzuatı doğrultusunda almış oldukları üretim/ithalat/işleme veya dağıtım izin belgelerinin örneğini ibraz etmeleri yeterlidir.) : Kurum tarafından düzenlenen toptan satış belgeleri ancak belge sahibinin üreticisinden / ithalatçısından satış ve dağıtım yetkisi almış olan ürünleri kapsamaktadır. Örneği tütün mamulü yada alkollü içki üreticisi/ithalatçısı A firmasından alınan yetki belgesine istinaden başka bir üretici/ithalatçı B firmasının ürettiği/ithal ettiği ürünlerin satış ve dağıtımı yapılamamaktadır. 
* Başvurularda ibrazı gerekli evrakın suretleri (fotokopileri) ancak ilgili görevli tarafından asıl suretin görülmesi ve aslına uygunluğunun kontrolünün ardından isim ve unvan yazılarak tasdik edilmesi halinde kabul edilir. Aksi halde belgenin aslı veya noter onaylı sureti başvuru formuna eklenmek zorundadır. 
* Başvuru formunun her sayfası ayrı ayrı imza altına alınmalıdır. 
1 - 5 gün
5
Çiftçi Malları İle İlgili Şikâyetler
1- Başvuru dilekçesi
10 GÜN
6
Anaç Koyun Keçi Desteklemesi
1- Başvuru dilekçesi (Üreticiler yetiştirici örgütlerine başvurur. Yetiştirici örgütleri İl/İlçe Tarım Müdürlüklerine başvurur.)
 
Not: Hizmet ile ilgili başvurudan sonra yerinde inceleme gerekmesi durumunda,tespit edilen eksikliklerin başvuru sahibi tarafından tamamlanması için geçen süreler hariç tutulacaktır.
1 GÜN
7
Anaç Sığır ve Manda Desteklemesi
a) Anaç sığır desteklemesinden faydalanmak isteyen yetiştiriciler :
1- Başvuru dilekçesi (Üreticiler tarafından üyesi bulunduğu örgüte başvurur. Üretici örgütleri, üyeleri adına İl/İlçe Tarım Müdürlüklerine başvurur.)
b) Anaç manda desteklemesinden yararlanmak isteyen yetiştiriciler :
1- Başvuru dilekçesi
 
Not: Hizmet ile ilgili başvurudan sonra yerinde inceleme gerekmesi durumunda,tespit edilen eksikliklerin başvuru sahibi tarafından tamamlanması için geçen süreler hariç tutulacaktır.
1 GÜN
8
Buzağı Desteklemesi
1- Başvuru dilekçesi (Soykütüğüne kayıtlı olanlar Damızlık Sığır Yetiştiricileri Birliği aracılığı ile, ön soykütüğüne kayıtlı olanlar doğrudan İl/İlçe Tarım Müdürlüklerine başvurur.)
 
Not: Hizmet ile ilgili başvurudan sonra yerinde inceleme gerekmesi durumunda,tespit edilen eksikliklerin başvuru sahibi tarafından tamamlanması için geçen süreler hariç tutulacaktır.
1 GÜN
9
Yem Bitkileri Desteklemesi
1- Başvuru dilekçesi
2- Tohumluk faturası
3- Varsa tohuma ait sertifika belgeleri
4- Döner sermaye makbuzu
 
Not: Hizmet ile ilgili başvurudan sonra yerinde inceleme gerekmesi durumunda,tespit edilen eksikliklerin başvuru sahibi tarafından tamamlanması için geçen süreler hariç tutulacaktır.
30 DAKİKA
10
Sertifikalı Tohum Kullanım Desteklemesi
1- Başvuru dilekçesi
2- Destek talep formu
3- Tohumluk faturası
4- Tohuma ait sertifika belgeleri
5- Döner sermaye makbuzu
 Not: Hizmet ile ilgili başvurudan sonra yerinde inceleme gerekmesi durumunda,tespit edilen eksikliklerin başvuru sahibi tarafından tamamlanması için geçen süreler hariç tutulacaktır.
30 DAKİKA
11
Sertifikalı Fidan Desteklemesi
1- Başvuru dilekçesi
2- Destek talep formu
3- Fidan faturası
4- Fidana ait sertifika belgeleri
5- Döner sermaye makbuzu
 
Not: Hizmet ile ilgili başvurudan sonra yerinde inceleme gerekmesi durumunda, tespit edilen eksikliklerin başvuru sahibi tarafından tamamlanması için geçen süreler hariç tutulacaktır.
30 DAKİKA
12
Mazot Ve Kimyevi Gübre Desteklemesi
1- Mazot, gübre ve toprak analizi başvuru dilekçesi (EK-1)
2- Toprak analizi desteği talep formu (EK-1)
3- Toprak analiz raporu
4- Güncelleştirilmiş ÇKS kaydı
 
Not: Hizmet ile ilgili başvurudan sonra yerinde inceleme gerekmesi durumunda,tespit edilen eksikliklerin başvuru sahibi tarafından tamamlanması için geçen süreler hariç tutulacaktır.
30 DAKİKA
13
ÇKS Kaydı Güncellenmesi
1- Başvuru dilekçesi
2- Tanzim edilip onaylanmış “C” formu
3- Varsa kira, Muvafakatname-1 ve Muvafakatname-2 gibi özel evraklar
4- Döner sermaye makbuzu
 
Not: Hizmet ile ilgili başvurudan sonra yerinde inceleme gerekmesi durumunda,tespit edilen eksikliklerin başvuru sahibi tarafından tamamlanması için geçen süreler hariç tutulacaktır.
5 GÜN
14
Tarımsal Sulama Amaçlı Elektrik Aboneliği
1- Başvuru dilekçesi
2- Çiftçi kayıt belgesi (ÇKS)
3- Tapu fotokopisi
4- Nüfus cüzdanı fotokopisi
5- Hisseli arazilerde Muvafakatname ve tapu fotokopisi
6- Döner sermaye makbuzu
 
Not: Hizmet ile ilgili başvurudan sonra yerinde inceleme gerekmesi durumunda,tespit edilen eksikliklerin başvuru sahibi tarafından tamamlanması için geçen süreler hariç tutulacaktır.
2 GÜN
15
Kontrollü Örtüaltı Yönetmeliği Kapsamında Yapılan İşlemler
1- Başvuru dilekçesi
2- Çiftçi kayıt belgesi (ÇKS)
3- Tapu fotokopisi
4- Nüfus cüzdanı fotokopisi
5- Üretim kayıt cetveli (Form 1-A, Form 1-B )
 
Not: Hizmet ile ilgili başvurudan sonra yerinde inceleme gerekmesi durumunda,tespit edilen eksikliklerin başvuru sahibi tarafından tamamlanması için geçen süreler hariç tutulacaktır.
5 GÜN
16
Bitki Koruma Ürünü Reçete Yazma Yetki Belgesi
1- Başvuru dilekçesi
2- Son öğrenim durumunu gösterir belgenin aslı veya onaylı sureti
3- T.C. Kimlik Numarası
4- İşyeri veya yazışma adresi ile telefonu
5- İki adet vesikalık fotoğraf
6- sınav sonuç belgesi *
Not: Ziraat Fakültelerinin bitki Koruma Bölümü dışındaki diğer bölümlerinden mezun olan Ziraat Mühendisleri ve sadece tütünlerde kullanılan Bitki Koruma Ürünlerini reçeteye yazmak üzere resmi ve özel kuruluşlarda görevli Tütün Teknoloji Mühendislerinden "Sınav Sonuç Belgesi" istenir.
*Bitki Koruma Bölümü Mevzunu veya Bitki Koruma ana bilim dalında yüksek lisans veya doktora yapmış Ziraat Mühendisleri,
*Ziraat Fakültesi Bitki Koruma Bölümlerinde görevli ve görev yapmış emekli öğretim elemanları,
*Ziraat Fakültesi Bitki Koruma Bölümlerinde görevli ve görev yapmış emekli öğretim elemanları,
*Bitki Koruma Bölümü mevzunu olmayan ancak Zirai Mücadele Araştırma Enstitülerinde veya diğer Araştırma Enstitülerinin Bitki Koruma ile ilğili araştırma bölümlerinde en az üç yıl süre ile görev yapmış konu uzmanı Ziraat Mühendisleri ve emekli Ziraat Mühendisleri,
* İl Müdürlüklerinde bitki Koruma Şubelerinde ve İlçe Müdürlüklerinde Bitki Koruma Şubelerinde ve ilçe Müdürlüklerinde Bitki Koruma hizmetlerinde en az beş yıl süre ile yapan ve görev yapmış emekli Ziraat Mühendislerinden istenmez.
7 GÜN
17
Bitki Koruma Ürünleri Bayilik veya Toptancı İzin Belgesi
1- Dilekçe
2- Diploma veya mezuniyet belgesi onaylı sureti.
3- Sınav sonuç belgesi.
4- Bayilik veya toptancılık yapılacak yerin veya deponun açık adresi.
5- Nüfus cüzdanı sureti.
6- İki adet vesikalık fotoğraf.
7- Kamu kurum ve kuruluşlarında veya özel kuruluşlarda zirai mücadele hizmetlerinde en az üç yıl çalışmış Ziraat Mühendisleri (Bitki Koruma Bölümü mezunları hariç) hizmet süresini gösterir belge.
8- Bunların dışında kalan Ziraat Mühendisleri,Ziraat Teknisyenleri ve meslek yüksek okullarının Bitki Sağlığı ile ilgili dersi alarak mezun olmuş Ziraat Teknikerleri için sınavdan 100 tam puan üzerinden 60 ve üzeri aldığını gösteren başarı belgesi.
9- Döner sermaye makbuzu
 
Not: Hizmet ile ilgili başvurudan sonra yerinde inceleme gerekmesi durumunda,tespit edilen eksikliklerin başvuru sahibi tarafından tamamlanması için geçen süreler hariç tutulacaktır.
10 GÜN
18
Bitki Koruma Ürünü Kullanma Yetki Belgesi
1- Başvuru dilekçesi
2- Son öğrenim durumunu gösterir belgenin aslı veya onaylı sureti
3- T.C. Kimlik Numarası beyanı
4- İşyeri veya yazışma adresi ile telefonu
5- Sınav sonuç belgesi (Bitki Koruma Bölümü Mezunları hariç)
6- iki adet vesikalık fotoğraf
Not: Hizmet ile ilgili başvurudan sonra yerinde inceleme gerekmesi durumunda,tespit edilen eksikliklerin başvuru sahibi tarafından tamamlanması için geçen süreler hariç tutulacaktır.
7 GÜN
19
Kırsal Kalkınma Yatırımlarının Desteklenmesi (Makine Ekipman)
1-Başvuru dilekçesi
2-İlgili tebliğ ve uygulama rehberi kapsamındaki istenilecek belgeler
30 Dakika
20
Kırsal Kalkınma Yatırımlarının Desteklenmesi (ekonomik yatırımlar, tarımsal altyapı)
1-Başvuru dilekçesi
2-İlgili tebliğ ve uygulama rehberi kapsamındaki istenilecek belgeler
30 Dakika
21
Tabi Afetlerden Zarar Gören Çiftçilere Yapılacak Yardım
1-Çiftçi veya ilgili muhtar tarafından, özel durumlar hariç, en geç bir hafta içinde mahallin mülki amirliğine dilekçe ile başvurulur.
 
Not: Hasar tespit çalışmalarının 70 gün içerisinde tamamlanamaması halinde gerekçe belirtilerek Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğünden ek süre için izin istenir.
70 GÜN
22
Yem Satış ve Depolama Ruhsatı Verilmesi
1- Başvuru Dilekçesi
2- Vergi Levhası Fotokopisi
3- Ticaret Sicil Gazetesi Fotokopisi (Şirketler için)
4- Oda Faaliyet Belgesi
5- İmza Sirküleri Fotokopisi
6- Kira Kontratı ve Tapu Fotokopisi
15 GÜN
23
Yem Depolama ve Satış Yeri Ruhsatı
1-Dilekçe
2- Tapu veya Kira Sözleşmesi Sureti
3-Ticaret Sicil Gazetesi Sureti
4-İmza Sirküleri Sureti
5-Vergi Levhası Sureti
6-Oda Kayıt Belgesi (Veteriner Kliniklerinde istenir)
30 GÜN
24
Amatör Balıkçı Belgesi
1- Dilekçe
2- Nüfus Cüzdan Sureti
3- 1 adet Fotoğraf
1-5 GÜN
25
İşletme Kayıt Belgesi
(Üretim Yerleri)
1- Dilekçe ve Beyanname (EK-4).
2- İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı.
3- Kapasite raporu veya ekspertiz raporu
4- Gıda İşletmecisinin güncel bilgilerini içeren Ticaret Sicil Gazetesi veya Türkiye Esnaf ve Sanatkarlar Sicil Gazetesi.
5- Şeker Üretimi veya Şeker Paketlemesi konusunda faaliyet gösterecek gıda işletmelerinin şeker kurumundan alacağı uygunluk yazısı.
6-Meslek odası bulunan meslek mensupları için odadan alınmış çalışma belgesi, meslek odası bulunmayan meslek mensupları için gıda işletmecisiyle yapacağı noter onaylı sözleşme.
15 GÜN
26
İşletme Kayıt Belgesi
(Satış ve Toplu Tüketim Yerleri)
1- Dilekçe ve Beyanname (EK-4).
2- İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı.
3-Meslek odası bulunan meslek mensupları için odadan alınmış çalışma belgesi, meslek odası bulunmayan meslek mensupları için gıda işletmecisiyle yapacağı noter onaylı sözleşme.(Bu belge sadece Kanun EK-1 listesindeki hazır yemek tabldot yemek ve meze üreten işletmeler için geçerlidir)
 
15 GÜN
27
Hayvan Hastalıkları ile Mücadele ve Aşılama Çalışmaları
1-Başvuru Dilekçesi (Yazılı-Sözlü)
* Hayvan Hastalık ve Zararlıları ile mücadele Programı Çerçevesindeki aşılama ve taramalarda başvuru gerekmez
Bakanlıkça Belirlenen Süre
28
Hastalık Çıkış ve Sönüş İşlemleri
1-Başvuru Dilekçesi veya Sözlü İhbar
* Hayvan Hastalık ve Zararlıları ile mücadele Programı Çerçevesindeki taramalarda başvuru gerekmez
İlgili Hastalığın Kordon Süresi
29
Hastalıktan Ari İşletme Oluşturulması
1-Müracaat Formu
 
1 Ay
30
Muayenehane Ruhsatı
1. Başvuru Dilekçesi.
2. Veteriner Hekim Diploması veya Mezuniyet Belgesi. (Noterden Onaylı)
3. Varsa İhtisasını Gösteren Belge.
(Noterden Onaylı)
4. Nüfus Cüzdanı Örneği.
5. İkametgah İlmühaberi.
6. 3 Adet Fotoğraf.
7. Muayenehaneye Ait Teknik Resim Kurallarına Göre Hazırlanmış Plan Örneği.
8. Bağlı Bulunulan Veteriner Hekimler Odasından Alınan Oda Kayıt Belgesi.
21 İş Günü
(Tespit Edilen Eksiklikler
İçin Verilen Süre Hariç.)
31
Poliklinik 
Ruhsatı
1. Başvuru Dilekçesi.
2. Veteriner Hekim Diploması veya Mezuniyet Belgesi. (Noterden Onaylı)
3. Varsa Uzmanlık Belgesi Süreti (Noterden Onaylı)
 
4. 3 er Adet Vesikalık Fotoğraf
5. Nüfus Cüzdanı Örneği.
6. İkametgah İlmühaberi.
7. Bağlı Bulunulan Veteriner Hekimler Odasından Alınan Oda Kayıt Belgesi.
8. Polikliniğe Ait Teknik Resim Kurallarına Göre Hazırlanmış Plan Örneği.
9. Şirkete Ait Ticaret Sicil Gazetesinin Aslı Yada Noter Onaylı Sureti.
10. Poliklinik Sorumlu Yöneticisi Belgesi. (Noterden Onaylı)
21 İş Günü
(Tespit Edilen Eksiklikler
İçin Verilen Süre Hariç.)
32
İlaç Bulundurma Satma Ruhsatı
1. Başvuru Dilekçesi.
2. 2 Adet Fotoğraf.
( Muayenehane ve Poliklinik Ruhsatı Olan Veteriner Hekimler İçin. )
21 İş Günü
(Tespit Edilen Eksiklikler
İçin Verilen Süre Hariç.)
33
Hayvan Sağlığı Kabini 
Açılış Ruhsatı
1. Başvuru Dilekçesi.
2. Diploma veya Mezuniyet Belgesi Sureti.
3. Nüfus Cüzdan Örneği.
4. Sabıka Kaydı Belgesi.
5. İkametgâh Belgesi.
6. 3 Adet Fotoğraf.
7. İşyerine Ait Teknik Resim Kurallarına Göre Hazırlanmış Plan Örneği.
8. Şahsın Adına ve İşyerinin Adresine Göre Düzenlenmiş Vergi Levhası Süreti
9. Kira İse Şahsın Adına ve İşyerinin Adresine Göre Düzenlenmiş Kira Kontratı, Kira Değil İse Tapu Senedi Sureti.
10. Belediyeden Şahsın Adına Alınmış Su Kullanım Belgesi.
21 İş Günü
(Tespit Edilen Eksiklikler
İçin Verilen Süre Hariç.)
34
Ev ve Süs 
Hayvanları Kuruluş
ve Satış Yeri Ruhsatı
1- İş yeri sahibi tarafından doldurulmuş başvuru dilekçesi
2-İşyerinin, yerleşim yeri ve çevresine ait bilgileri gösteren vaziyet planı ve işyerinin tüm bölümlerini içeren detaylı olarak hazırlanan bir adet projenin teknik resim kurallarına göre hazırlanması(Mimar veya mühendis onaylı)
3- Bağlı bulunduğu Belediyeden su kullanma belgesi,
4-Sorumlu Veteriner Hekimle, bağlı bulunduğu bölge Veteriner Hekim Odasından alınmış oda kayıt belgesi ve buna bağlı olarak İşyeri sorumlu Veteriner Hekim Sözleşmesi(noter onaylı)
5- Yangın ve patlamalar için gerekli önlemin alındığına dair İtfaiye Müdürlüğünden alınmış Yangın Yeterlilik Belgesi
6- Hayvan Hakları Eğitim Sertifikası(Belediyenin verdiği)
7-Eğer eğitim yeri açılacaksa eğitim yerlerinde görev yapacak uzman eğitimcinin noter onaylı uzmanlık belgesi fotokopisi
5 İş Günü (Tespit Edilen Eksikliklerin Tamamlanması İçin Verilen Süreler Hariç)
35
Yurtiçi Hayvan ve Hayvan Maddeleri Hareketleri
1-İlgili Belediyeden veya köy muhtarından alınmış menşe şahadetnamesi
2-Başvuru dilekçesi,
3-Çift tırnaklılarda şap aşısının nakilden en az 15 gün önce yapılmış olması
4-Sığırlarda Türkvet Kayıt Sistemine Kayıtlı olma şartı,
5-Tek tırnaklılarda kimlik belgesi
6-Hayvan maddeleri için faturanın fotokopisi
7-Kedi ve köpek için aşı karnesi
1 İş Günü (Tespit Edilen Eksikliklerin Tamamlanması İçin Verilen Süreler Hariç)
36
Hayvan Pazarlarının Ruhsatlandırılması
1-Başvuru Dilekçesi,
2-Beyanname,
3-Vaziyet planı,
4- Proje ,
5-İçme Suyu kullanma belgesi
6-Sorumlu Veteriner Hekimin Oda Kayıt Belgesi
(inceleme ile uygun görülenlere çalışma izni verilir)
30 İş Günü (Tespit Edilen Eksikliklerin Tamamlanması İçin Verilen Süreler Hariç)
 
37
 
Hayvanların Kayıt Altına Alınması
 
1-Başvuru Dilekçesi
2-Küpe Kontrolü
3-Menşe Şahadetnamesi, Veteriner Sağlık Raporu, Pasaport
 
 
20 İş Günü (Komisyonda Bulunan Diğer Kurumların Görüşünü Bildirmeleri İçin Geçen Bekleme Süresi Hariç)
38
Sığır Cinsi Hayvan Pasaportu
1-Pasaport müracaat formu
1 İş Günü (Tespit Edilen Eksikliklerin Tamamlanması İçin Verilen Süreler Hariç)
39
İşletme Tescil Belgesi
1-Başvuru Dilekçesi
1 İş Günü (Tespit Edilen Eksikliklerin Tamamlanması İçin Verilen Süreler Hariç)
40
Hayvan Listesi Formu
1-Başvuru Dilekçesi
 
1 İş Günü (Tespit Edilen Eksikliklerin Tamamlanması İçin Verilen Süreler Hariç)
41
Türkvet Kayıt Sisteminde Hayvancılık İşletmesi Açılması
1-Başvuru Dilekçesi
2-İkametgah Kaydı
3-Kimlik Fotokopisi
 
2 İş Günü (İşletmenin Hayvanlarını Tespit İçin Geçen Süreler Hariç)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat
  • Açık Kapı
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Cihangir Mahallesi Ormanlı Caddesi No:55 Avcılar/İSTANBUL
0 212 590 28 90 - 92
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız
  • Erişilebilirlik Menüsü (Ctrl + y)

    Erişilebilirlik Menüsü Ctrl + y ile açılır
  • Metni sesli okur
  • Metin satırları arasındaki boşluğu artırır
  • Bağlantıları renkli arka planla vurgular
  • Metin boyutunu artırır
  • Tüm metni sola hizalar
  • Daha büyük bir imleç kullanır
  • Okumayı kolaylaştırmak için yatay bir kılavuz ekler
  • Okuma alanını vurgulamak için maske ekler
  • Disleksi dostu bir yazı tipi uygular
  • Renk kontrastını artırır
  • Renk doygunluğunu kaldırır
  • Renk doygunluğunu azaltır
  • Renk doygunluğunu artırır
  • Tüm resimleri ve arka plan resimlerini gizler
  • Tüm erişilebilirlik ayarlarını sıfırlar.